zondag, oktober 17, 2010

Berts Bytes.... we want more en dat krijgen we deze week dan ook !!

Voor jazzpiano liefhebbers als de Jazzjunk is er één prachtige constante in het Nederlands jazzlandschap en dat is de Bytes van Bert van den Brink: Berts Bytes. Ook dit weekend is het weer zo'n prachtige compositie/uitvoering: More. Gewoon omdat hij het zo mooi vind.


En toen ik daar vandaag van aan het genieten was, besefte ik me opeens dat het wel heel raar was dat ik al die tijd aan de ene kant ademloos van berts bytes geniet en aan de andere kant een jazzlog volschrijf, terwijl hij met zijn Bytes daar nog niet eens op genoemd is.... Dat vind ik echt een heel grote vergissing, die ik nu dan maar met klein schaamrood op de kaken goedmaak.


Ik hoop dat van den Brink nog heel lang doorgaat met zijn Bytes en raad u allen aan: spoed u naar Berts Bytes en geniet !


En voor de youtube adepten...: